14 Aralık 2012 Cuma

dünyayı değiştiren kadın :)




Ben çok şansızım diye başlamamalı cümleyeJherkes kendi şansını kendisi belirler…bazen dünya sana karşı gibi olabilir isyanlarda olabilirsin ama an gelir içten bir şey istersin ve o olurJ
İşte böyle bir şey dostlar…dilek haklarımı yanlış kullanıyorum bilmeden,istemedenyinede beni gülümsede biliyor ya mutlu ediyor…şuan ki pozitif ruhumla size tavsiyem siz isteyin yeter ki o hayırlıysa o güzelse o mutlu edicekse Allah onu size verir J
Darısı diğer isteklere…gece gece duamızı ettik şükürlerimizi belirtik yine…
Bu arada aralık gelmiş 14 de olmuş 2012 de bitmiş…yılın genel değerlendirmesini herkes kendi içinde yapar artık…ben pek sevmedim 2012 yi hala olmak dışında pekte bir hayrını görmedim…2013 senden umutluyum ama sen senden beklenin fazlasını sunacaksın…herkes 2013 diye başlayan gülümsemeyle biten cümleler kuracak….
Evrene olumlu msjımıda verdim..artık yazımı sonlandırırım esenlikler J

NotJfındık severlerdenseniz Giresun fındıkıJ şiddetle tavsiye edilirJne alaka diyecek olursun bugun ki minik hediyelerimden biride bir avuç Giresun fındığı ondan bu pozitfliğin bir kısmı J


Not J2- bugünün mimarlarınada teşekkürü borç bilirim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder