9 Şubat 2012 Perşembe

ben hep gülerim

Sürekli kasvetli iç karartıcı şeylerden bahsetmek yerine biraz da gülelim hadi eğleneli diyorum;o anda duyduğum bir olay,yaşadığım bir şey yuhhh bunlarda mı oluyor hayatta dedirtiyor yine alt üst oluyorum.sadece benim hayatımda kötü şeyler olması değil çevresel faktörler beni benden alıyor…yoksa benim hayatım yurdum insan hayatı:P siz bakmayın böyle yazdığıma tanıyanlar bilir sürekli gülerim ben…hep polyanna modundayımdır aman kimse benim yüzümden üzülmesin,mutsuz olmasın diye geçiştirim kendimi.cemal Süreyya’nın bir sözü var
Sen bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma,
ben çok gülerim.
Ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlamaz...
Sanki bana özel JJJ
İnsanlardan çok şey beklerim,çok kırılır,çok kızarım….hepsini de kendi içimde yaşarım…bazen küser barışırım karşımdakinin haberi bile olmaz…belki ben ‘ben olsam’ diye başlayan cümlelerimden bu kadar mutsuz olurum..kimse ben değil bende o değilim.an gelir bunu unuturum…zamanla ben le başlayan cümleleri azaltırım hayatımdan,beklentilerimi düşürürüm..vurdum duymaz bir kız yaratırım kendi içimde…ne eski kırgınlıklarım olur ne eski tepkilerim sakin,sessiz yaşarım hayatımı…ne düştüğümde uzanan bir el beklerim ne de birinden elimi esirgerim…zaman geçer ben değişirim….adı üstünde ben değişirim ben olmam..beni ben olmaktan çıkaran hayata,insanlığa selam olsunJJJ
noT:insanlık filan yazınca bir gülesim geliyorJşurada siz diyin 8-9 ben deyim 8-9 takipçiyleJsanki dünyanın diğer bir ucunda biri bu yazıyı okuyor ve –
helal bu kıza beni anlatmış. deme varsayımı beni yine güldürüyorJ

5 yorum:

  1. bloğunu yeni keşfettim tatlım takipdeyim ...
    hep gül ...
    sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ozmn hoşgeldin bide tesekkür ettim:)))

    YanıtlaSil
  3. bir insan kendini bu kadar mı iyi tarif eder okurken cok eglendim çünki içinde bendende birşeyler var:))hep böylee hayata karşı gülümse herzaman sana cok ihtiyacım olucakk!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada ben ablıştonnn adımız yazmayı unutuummmm hahhahha

      Sil
    2. tabiki senden de izler olcak ;)sen benm hytmda cok önmli yerlerdesin;)sende hep gülümse ablstm biz gülelim;)

      Sil