16 Şubat 2012 Perşembe

farklı şehirlerde aklım kalır:(

Özlemek ne lanet bir duygu…şu gencecik yaşımda her yıl artarak özlediğim insanlar var.Türkiye haritasından dart yapsam attığım okun vurduğu her yerde özlediğim birileri var sanki
önce üniversiteye gidilir  Ankara’da ki arkadaşlar aile özlenir…sonra küçük kız evine döner arkada bıraktığı Türkiye’nin dört bir yanına uğurlanan arkadaşlarını özlemeye başlar…sonra uzak diyarlara gider yine Ankara özlemi tavan yaparL sonra dayanamaz döner Ankara sına bu seferde uzak diyarlarda çok derine inen arkadaşlarını bırakır onları özler..küçük kız hep özler… hep farklı şehirlerde kalır aklı… hep birilerini görmeye bir yerlere gider,ya da birileri onu görmeye gelir ve kavuşmayla ayrılığı iç içe yaşar ..küçük kız hep özler hep özlemle bekler,besler kendiniL
Not:öncelikle onu özleyerek büyüdüğüm fuu ya,sonra Ankara da arkamda kaldıklarında kavuşma gününü saydığım aileme ve Ankara dostlarımaJüniversite arkadaşlarıma,uzak diyarlarda desteğini esirgemeyen o yörenin tabiriyle caaaannnnnnnn arkadaşlarıma,kelebeğime,dünyanın diğer ucundaki ikinci ailem dediklerime  bu kız sizi çok özledi şiddetle de özlemeye devam ediyorL

L

4 yorum:

  1. ah canım kelebeğim benim. Son üç gündür öle bi duygu var içimde kötü.. depresyona girmişim gibi nedenini çözemedim, sonra düşündüm sebebini kendimi çok yalnız hissettim. bundanmış meğer sıkıntım bende çok özledim seni. ne yazıkki bu lanet duygu böle sürüp gidick sanırım ayrı şehirlerde olduğumuz için :(

    YanıtlaSil
  2. ah kelebek deme öyle yapma böylee:()doğu illerinde değilde şöyle deniz kenarı bi memlekette tanıssaydık orda yaşayıp giderdik ne wardı sanki:(bende cok özlüorm seni:(kelebek el birliğiyle bu lanet duygudan kurtulcaz istanbul ankara arası seyhtler başlasın ;)

    YanıtlaSil
  3. 'kavuşmayla ayrılığı iç içe yaşar' demişsin ya, işte beni benden aldın! İçimdeki özlem duygusu bu kadar net cümleye dökülebilirdi. Favori cümlem ettim kendisini izninle :)
    Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  4. beğenmene sewindim:))demekki beni anlatan çok uzakta başka birilerinide anlatıyomus:)bende teskkr ederim wakit ayırıp okudugun için;)

    YanıtlaSil