20 Mayıs 2012 Pazar

Hayat Karar-Karar Hayat


Baktığın pencereden gördüklerin gerçeklerin yansıtmamaya başladıysa gitme vakti gelmiş demektir…diyerek zamanın birinde bir karar aldım…öyle böyle değil hayatsal bir karar…işimi değiştirdim,şehrimi değiştirdim.evimi değiştirdim,hayatımı değiştirdim.
Baktığım pencereden gördüklerim gerçekleri yansıtmıyordu evet ama ben hangi pencereden bakıyordum hayata?
Ne görmeyi bekliyordum???önce beklentilerini belirlemeli insan…ona göre bir pencere seçmeli,görmek istediklerini gösteren kendi seçimi olan…sonra pencereyi suçlamamalı…
İnsan hep karar vermeli sonuçların ölçüp tartmalı…sonradan pişman olmamalı  ya da sorgulamayı bırakmalı akışında yaşamalı hayatı….
Şimdi kendime bir pencere seçmeliyim bakmak için…önce karar vermeli ne görmek istiyorum ben ???
Not:Karar vermekten yorulanlara,verdiği kararları sorgulamaktan vazgeçemeyenlere,acaba mı?sorusunun peşini bırakmadıklarına selam olsunJyazım onlara hitafendirJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder