9 Ağustos 2012 Perşembe

Dünyayı yanıltırsanız oda sizi şaşırtır




Dünya sizin onu düşündüğünüz kadardır sizin düşüncelerinizin etrafında döner durur….siz dünyayı yanıltırsanız o da sizi şaşırtır…nasıl mı???istediğiniz şeyler konusunda kartlarınız açık olmazsa,net olamazsanız yüzde yüz dünya da sizi bırakır gider…hem de çok uzaklara…siz şaşırdığınızla dünya yanıldığıyla kalır…ne mi olur sonra acaba mı dersiniz sorgularsınız…sonra zaman geçer keşke dersiniz üzülürsünüz…en sonunda kadere  kısmet hayırlısına bağlar susarsınız…sonra zaman geçer geçer…dünya geri gelir sizde bakarsınız geçen zamanda olanlara …ölçer tartarsınız ve iyi ki dersiniz …iyi ki ben dünyayı yanıltmışım oda beni şaşırtmış…


Not:saygıdeğer blog okuyucularım J iyi ki diyebileceğimiz günleri görmeyi bekler sevgiler saygılar sunarım :P

3 yorum:

  1. "İstediğiniz şeyler konusunda kartlarınız açık olmazsa,net olamazsanız yüzde yüz dünya da sizi bırakır gider… Hem de çok uzaklara…" Ne kadar doğru yazmışsın. İnsanın hedefleri olmalı bence...

    Bense "iyi ki" blog açmışım ve birbirinden güzel o insanları tanımışım, diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşkkr ederim:)))bende bi çok konuda iyi ki diyorum blog ta bunların başında;)darısı diğer konularaa ;)))

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen bu siteye katil kismindan izlemeye basladim.
    Cok guzel bir blog olmus.
    Sizide benimkine beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil