6 Mart 2013 Çarşamba

ölüm belirsizliktir...


Ölmekten  mi korkuyorsun? birinin ölmesinden mi ?diye sorsalar,hiç düşünmeden birinin ölmesi derim...bu saatte aklıma bu geldi ... ilginç

üzerine biraz düşündüm de ölmekten korkmuyorum ben çünkü  sonunun nasıl olduğunu bilmiyorum.sadece belirsizlik var o biraz can sıkıcı onun dışında belkide şuandan daha iyi ölmek…

ya birinin ölmesi en zoru o …

o gidiyor belirsizliklere sen kalıyorsun acılarınla anılarınla…çaresiz hissediyorsun kendini…bir daha gelmeyeni 
bekliyorsun…
böyle şeyler işteee …
ölümler soğuktur zordur..zor günler acılar bizden uzak dursun…
ben ne ölen olayım ne de ölenin arkasından bakan….

Not:gecenin bu saatte bu yazı neyin nesi ilham sen nerden geldin niye böyle yazdırdın bak bu da belirsizL

2 yorum:

  1. Bu ara bende pek yoğunlaştım ölüm konusu üzerine. Ölmek değil de yalnız ölmek korkutur oldu. Ya da muhtaç olarak dert olarak ölümünün beklenmesi mesela :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ölüm belirsiz oldugu ıcın kortucu gelmıyor bana ...insanın sevdiği birinin ölmesi korkutucu...

      Sil