19 Ekim 2011 Çarşamba

Aşk ta Dejavuuuuuuu yaa gelllllllll:):):)

Slayt gösterisinde göster: Fotoğraf0...jpg
Kelime anlamı:yaşadığımız bir olayı daha önceden yaşamış olma  hissi,gidilen bir yerde önceden görmüş olma hissi dejavu…
Eee size de olmuyor mu bir sokaktan geçerken orayı daha önceden gördüğünüzü düşündüren bir an…bu aralar Berkay dan dejavu şarkısını çok seviyorum yazımın ilhamı da odur,bide dejavuyu hayatıma sokan gül hanımJJher konunun dejavusu varsa aşk en baba konuysa hayatta onun dejavusuda en baba olanıdırLşimdi aşk konularına tanımına hissettirdiklerini hiç girmiyorum dünyada 7,2 milyara yakın insan varken hepsinin hissiyatı farklıyken aşkı tanımlamaya çalışmak zor olsa gerek…bana kalırsa hayatımızda attıgımız her adım da bir dejavu anı var…yürürken,konuşurken,biriyle tanıştığımızda sanki önceden yaşadık gibi gelir o anı…eee aşka gelince dee  dejavuyu yaşamıyor muyuz??? aynı mide ağrıları aynı heycanlarr ah bir görsem yarimi stresleri:P  sadece yarimize olan aşk değil tabi ki bizi hayatta tutan anneye babaya ağaça böceğe herşeye aşığız biz…aşk ta dejavumuzda hep var,eminim her yeni başlangıçta eskiden izler,kıyaslamalar anlık eskiye dönüşler vardır hepimizin hayatında…aşkta dejavu var değil konu aşksa baştan aşağı dejuvuJ
 o zaman aşkta da hayatta dejavuyaa kalksın bu akşam kadehler!!!!!!!
Slayt gösterisinde göster: Fotoğraf0...jpg

3 yorum:

  1. bence salla bundan sonra ne farkeder o ya da bu!!!
    hep aynı sahne hep aynı perde..
    sanki aşk bu dejavuuuu:)))
    madem öle bu şarkı sana bebişiimm,,ellerimde havada bu arada sağa solada sallanıorumm sölerkeenn hayal etmek istesenn:)

    YanıtlaSil
  2. kuzum hayall ettim ve eğlendim suna :))teskkur ederim yorum için destek için eller hawya dwm askta dejavuya ;))

    YanıtlaSil
  3. sevgili nilay blogunun uzun soluklu ve herzaman hayattan mutlu haberlerle dolu olması dileğiyle ....(merwe)

    YanıtlaSil