12 Ocak 2012 Perşembe

ah kzlarrr vah kızlarr

Sabah saat 5:00 ben inatla Ayşe Kulin’in kitabını bitirmeye çalışıyorum…bu arada kitap^ gizli anların yolcusu^..içinde aşk,var,aldatma var daha neler var neler…tam okunulası anlayacağınız…bende sonunu merakla bekliyorum geceye devam okuyorum kitabımı…sonra birden bir kızın sesini duyuyorum camdan bakıyorum birinin yardıma ihtiyacı var sanki….
Ne görüyüm sevgilisi saat 5te kızı arabadan atıyor…aaaa inanamıyorum bunun olduğuna…sonra aklımdan bir dolu şey geçiyor ne yapacak  bu saatte bu kız ya köpekler saldırsa filan diye yardım planları  düşünürken kız gayet rahat,sigarasını içiyor sanki yaşadığı çok normal gibi telefonla filan konuşuyor..bende hayretlerle üzülüyorum kıza…sonra araba geliyor anlaşılan sevgili pişman kız da biran duruyor sonra arabaya binip gidiyor…
Ahh kızlar vah kızlar diyorum bende seni bu saate sokağa atan arabadan zorla indiren sevgilinin arabasına yine bindin yine onunlasın,gerçi binmeyip de ne yapacaktın??sen baştan yanlış insanla yanlış yerdesin….

2 yorum:

  1. benimde yurtta bi oda arkadaşım vardı bizamalar eski yani baya :) yaz okuluydu hatta. Kız bi geldi gece yüzü gözü şiş ağlamaktan sevgilisi dövmüş bunu saçma sapan bi sebepten. Sinirlendi tabi herkes çocuğu edilen küfürlerin biri bin para, kız bu ararada ağlamaktan içi çıktı ama gerçekten çıktı yani kustu filan gece. Sonunu merek etmeyin genelde hep aynı son ertesi gün kaldığı yerden devam ettiler elele sokakta filan geziyolarda en son gördüğümde.

    YanıtlaSil
  2. kelebek ah kızlar wah kızlar diyorum ben...yıllar sonra kızların akıllandığı erkeklerın ıcındeki şiddeti öldürdügü bi dunya olur umarım;)

    YanıtlaSil