22 Ocak 2012 Pazar

Okan Bayülgen'e slm olsun:)

saat 3:20 ve Okan Bayülgen'le  90ları izliyorummm...Okan Bayülgen inde dediği gibi acaba 2000lerle ilgili böle bir program yapılsa aklımızda neler kalmıştır:(
galiba 90ların adıda tadıda ayrı bir güzeldi..
çılgın bediş




şarkıları dinlemek için kalemle sardıgımız kasetler...radyocu edasıyla yaptıgımız kayıtlar...
ALF:)
Bizim ev
süper baba...
ve tek tek resmini koyamıycağım tv programları,şarkıcılar,şarkılar..

.
Birçok özel ve güzel anılara sahip..kısaca 90lar benim hayatım benim çocukluğum..iyi ki 90larda çocuktum iyi o şarkılarla büyüdüm,o dizilerle hayaler kurdumJ

2 yorum:

  1. Hala elimde çalınmayı bekleyen o kasetlerden var ancak teyp denen o kutudan bulmam lazım:))

    YanıtlaSil
  2. dimi ama :)benimde bi sürü kasedim war teyp de war aslında ama eski tadı yok sankiii:(

    YanıtlaSil