10 Ocak 2012 Salı

isyaaaannnnnnn

Hayata karşı isyanlardayım bugünlerde..belki Halil Sezai’nin ^isyan^ şarkısının etkisinden beklide yaşadıklarımdan…yaşadıklarım deyince öyle zor bir hayatım yok iyi bir aile sıkı dostlar… genelde bana uzanan eller var her zor anımda…insanların yaptığı adaletsizlikler ya da hayatın genelindeki adaletsizlik yoruyor beni…her yerde karşıma çıkan torpil kaosu…benim karşımda iki cümle konuşamayan insanların benim hakkım olan koltuklarda oturuyor olması,hiç hak etmeyin hak etmediği maaşı alması filan…beni yoran bu ülke bu düzen beklide…elimden bir şey gelmeyişi beni yenilmiş.kırgın,yorgun yapıyor…şimdi isyanlardayım…yeni bir arayış içindeyim..zaman geçtikçe içimdeki polyanna beni rahat bırakmayacak yine görmezden gelicem bu durumları..şuan gözüme gözüme sokulduğu için bide Halil Sezai için isyannnnn….Benim bu derdim
Ne yağan yağmurda
Ne yalancı sonbaharda
Ne bomboş sokaklarda
Kırılmış her yanım
Kaybolur zaman saçlarında
Gözlerim sokaklarda
Sebebi isyan aşkım
İçim yanar, içim kanar da
İsyan!
Geriye bir avuç yalan
Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman……..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder